KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Pupil Assessment in Inclusive Schools. In SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pupil Assessment in Inclusive Schools
Název česky Hodnocení žáků v inkluzivních školách
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky primární vzdělávání; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; komplexní rozvíjející hodnocení
Klíčová slova anglicky primary education; conditions of inclusive education, inclusive education, comprehensive devepoping evaluatiuon
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 1. 3. 2016 07:56.
Anotace
In the presentation I have present the results of research aimed at mapping approaches to the assessment of pupils in inclusive primary schools within the context of inclusive education principles. The study defines the characteristics of pupil assessment in an inclusive school.
Anotace česky
V přednášce jsem prezentovala výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zmapovat pojetí hodnocení žáků na prvním stupni inkluzivních základní škol v kontextu principů inkluzivního vzdělávání a pokusit se definovat charakteristické znaky hodnocení žáků v inkluzivní škole v podobě komplexního rozvíjejícího hodnocení.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MUNázev: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 2. 9. 2024 01:05