HORKÁ, Hana a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Professional Development of Faculty Teacher Trainer. In SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Professional Development of Faculty Teacher Trainer
Název česky Profesní rozvoj fakultního cvičného učitele
Autoři HORKÁ, Hana a Jana KRATOCHVÍLOVÁ.
Vydání SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky přípravné vzdělávání učitelů;fakultní cvičný učitel;profesní rozvoj;profesní kompetence
Klíčová slova anglicky initial teacher education; faculty teacher trainer; professional development; professional competencies
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 1. 3. 2016 07:55.
Anotace
In the presentation we present the results of a qualitatively oriented research probe undertaken with faculty teacher trainers at one stage in their career development, after seven month system of educational seminars.
Anotace česky
V přednášce jsme prezentovaly výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu zaměřeného na rozvoj fakultního cvičného učitele v jedné jeho etapě profesního rozvoje - po sedmiměsíčním cyklu vzdělávacích seminářů.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MUNázev: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 07:16