2015
Different Aspects of Delivering Programming Courses: Multinational Experiences
IVANOVIČ, Mirjana, Stelios XINOGALOS, Tomáš PITNER a Miloš SAVIĆZákladní údaje
Originální název
Different Aspects of Delivering Programming Courses: Multinational Experiences
Název česky
Různé aspekty kurzů programování: Mezinárodní zkušenosti
Autoři
IVANOVIČ, Mirjana (688 Srbsko), Stelios XINOGALOS (300 Řecko), Tomáš PITNER (203 Česká republika, garant, domácí) a Miloš SAVIĆ (688 Srbsko)
Vydání
1. vyd. Craiova, The 7th Balkan Conference in Informatics (BCI 2015), od s. 371-377, 7 s. 2015
Nakladatel
ACM
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Rumunsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14330/15:00083816
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-1-4503-3335-1
Klíčová slova česky
teaching programming; introduction to programming
Klíčová slova anglicky
teaching programming; introduction to programming
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2016 09:38, prof. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
V originále
In this paper, different aspects and experiences from objectoriented programming courses that are taught in three institutions from three different European countries are presented and compared. The emphasis is given on courses' syllabus, organization and methodology of teaching and ways and methods of evaluation of students' knowledge and programming skills. Aspects of technology enhanced learning and accompanying tools and services within these courses are briefly presented and summarized. In the last part of the paper the similarities and differences in delivering the programming courses in these three institutions are discussed.
Česky
V tomto článku jsou prezentovány a porovnány aspekty a zkušenosti z kurzů objektově orientovaného programování, které jsou vyučovány na třech institucích v tří různých evropských zemích. Důraz je kladen na jejich osnovy, organizaci a metodiku výuky, jakož i způsoby a metody hodnocení znalostí studentů. Jsou zde rovněž stručně shrnuty aspekty technologicky podporované výuky a doprovodných nástrojů a služeb v rámci těchto kurzů. V poslední části práce jsou diskutovány podobnosti a rozdíly v programovacích kurzech těchto třech institucí.