a 2015

Investigating pupils‘ acceptance of electronic textbooks: Adaptation of a research instrument based on the Technology Acceptance Model

MORAVEC, Josef a Karolína PEŠKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Investigating pupils‘ acceptance of electronic textbooks: Adaptation of a research instrument based on the Technology Acceptance Model

Autoři

MORAVEC, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Karolína PEŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

European Conference on Educational Research: Education and Transition - Contributions from Educational Research (ECER 2015), 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Maďarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00083838

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Technology Acceptance Model; dotazník; teoretický rámec

Klíčová slova anglicky

Technology Acceptance Model; questionnaire; theoretical framework

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2016 14:54, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

The poster presents the model Technology Acceptance Model as the main theoretical background of our survey. It is based on four main variables: perceived usefulness, perceived ease of use, attitude towards computer use and behavioural intention.

Česky

Na posteru je představen model TAM (Technology Acceptance Model), který tvoří hlavní teoretický rámec našeho výzkumu. Skládá se ze 4 hlavních komponent: perceived usefulness, perceived ease of use, attitude towards computer use a behavioural intention.

Návaznosti

MUNI/A/1360/2014, interní kód MU
Název: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty