W 2015

Formální rysy přesvědčování

PICHA, Marek, Iva SVAČINOVÁ a Tomáš ONDRÁČEK

Základní údaje

Originální název

Formální rysy přesvědčování

Název anglicky

The formal aspects of persuasion

Autoři

PICHA, Marek (203 Česká republika, garant, domácí), Iva SVAČINOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Tomáš ONDRÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/15:00083850

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

přesvědčování; argumentace; formální a neformální logika

Klíčová slova anglicky

persuasion; argumentation; formal and informal logic

Štítky

Změněno: 19. 2. 2016 14:55, Mgr. Marie Skřivanová

Anotace

V originále

Workshop byl zaměřen na zkoumání produkce, analýzy a hodnocení argumentace se zřetelem k formálním požadavkům přesvědčování. Zajímala nás logická kritéria argumentace, identifikace a hodnocení přesvědčovacích postupů s ohledem k jejich formálně-logickým vlastnostem.

Anglicky

The workshop was aimed at examining the production, analysis and evaluation of argument with regard to the formal requirements of persuasion. We were interested in logical argumentation criteria, identification and evaluation processes of persuasion with respect to their formal-logical properties.

Návaznosti

MUNI/A/1153/2014, interní kód MU
Název: Soudobé problémy a minulé podoby filozofické diskuse
Investor: Masarykova univerzita, Soudobé problémy a minulé podoby filozofické diskuse, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty