2015
Formální rysy přesvědčování
PICHA, Marek, Iva SVAČINOVÁ a Tomáš ONDRÁČEKZákladní údaje
Originální název
Formální rysy přesvědčování
Název anglicky
The formal aspects of persuasion
Autoři
PICHA, Marek (203 Česká republika, garant, domácí), Iva SVAČINOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Tomáš ONDRÁČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00083850
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
přesvědčování; argumentace; formální a neformální logika
Klíčová slova anglicky
persuasion; argumentation; formal and informal logic
Změněno: 19. 2. 2016 14:55, Mgr. Marie Skřivanová
V originále
Workshop byl zaměřen na zkoumání produkce, analýzy a hodnocení argumentace se zřetelem k formálním požadavkům přesvědčování. Zajímala nás logická kritéria argumentace, identifikace a hodnocení přesvědčovacích postupů s ohledem k jejich formálně-logickým vlastnostem.
Anglicky
The workshop was aimed at examining the production, analysis and evaluation of argument with regard to the formal requirements of persuasion. We were interested in logical argumentation criteria, identification and evaluation processes of persuasion with respect to their formal-logical properties.
Návaznosti
MUNI/A/1153/2014, interní kód MU |
|