SYSLOVÁ, Zora. Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik
Název anglicky Kindergarten teacher as a reflective practitioner
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky reflexe; reflektivni praktik; pregradualni vzdělavani; předškolni vzdělavani; učitelka mateřske školy
Klíčová slova anglicky reflection; reflective practitioner; undergraduate education; preschool education; kindergarten teacher
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 19. 9. 2015 06:23.
Anotace
Prezentace seznámila s výsledky několika sond, které autorka realizovala se studenty oboru Učitelství pro mateřské školy. Výzkumná šetření byla zaměřena na sledování úrovně reflektivních dovedností a v souladu s tzv. realistickým vzděláváním. V závěru představuje výzkum orientovaný na výběrové zaměření pozornosti studentů jako základu pro budování reflektivních dovedností.
Anotace anglicky
Presentation acquainted with the results of several probes, which the author realized the students of Kindergarten Teacher Training. Research investigations were focused on monitoring the level of reflective skills and in accordance with the so-called realistic training. At the end is a research-oriented selective focus students' attention as the basis for building a reflective skills.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:04