k 2015

Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik

Název anglicky

Kindergarten teacher as a reflective practitioner

Autoři

Vydání

2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

reflexe; reflektivni praktik; pregradualni vzdělavani; předškolni vzdělavani; učitelka mateřske školy

Klíčová slova anglicky

reflection; reflective practitioner; undergraduate education; preschool education; kindergarten teacher
Změněno: 19. 9. 2015 06:23, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Prezentace seznámila s výsledky několika sond, které autorka realizovala se studenty oboru Učitelství pro mateřské školy. Výzkumná šetření byla zaměřena na sledování úrovně reflektivních dovedností a v souladu s tzv. realistickým vzděláváním. V závěru představuje výzkum orientovaný na výběrové zaměření pozornosti studentů jako základu pro budování reflektivních dovedností.

Anglicky

Presentation acquainted with the results of several probes, which the author realized the students of Kindergarten Teacher Training. Research investigations were focused on monitoring the level of reflective skills and in accordance with the so-called realistic training. At the end is a research-oriented selective focus students' attention as the basis for building a reflective skills.