2015
Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik
Název anglicky
Kindergarten teacher as a reflective practitioner
Autoři
Vydání
2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
reflexe; reflektivni praktik; pregradualni vzdělavani; předškolni vzdělavani; učitelka mateřske školy
Klíčová slova anglicky
reflection; reflective practitioner; undergraduate education; preschool education; kindergarten teacher
Změněno: 19. 9. 2015 06:23, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Prezentace seznámila s výsledky několika sond, které autorka realizovala se studenty oboru Učitelství pro mateřské školy. Výzkumná šetření byla zaměřena na sledování úrovně reflektivních dovedností a v souladu s tzv. realistickým vzděláváním. V závěru představuje výzkum orientovaný na výběrové zaměření pozornosti studentů jako základu pro budování reflektivních dovedností.
Anglicky
Presentation acquainted with the results of several probes, which the author realized the students of Kindergarten Teacher Training. Research investigations were focused on monitoring the level of reflective skills and in accordance with the so-called realistic training. At the end is a research-oriented selective focus students' attention as the basis for building a reflective skills.