Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1311835, author = {Kuběnová, Gabriela and Cídlová, Hana}, address = {Brno}, booktitle = {XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015.}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015}, editor = {Hana Cídlová (ed.)}, keywords = {Chemistry; Skill; Graphs; Tables}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7996-0}, pages = {97-103}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Dovednost práce s grafy na základní škole a gymnáziu}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1311835 AU - Kuběnová, Gabriela - Cídlová, Hana PY - 2015 TI - Dovednost práce s grafy na základní škole a gymnáziu PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021079960 KW - Chemistry KW - Skill KW - Graphs KW - Tables UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780 L2 - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780 N2 - Práce s grafy a tabulkami dnes patří takřka ke klíčovým součástem přírodovědné gramotnosti. Protože tento komplex dovedností je kromě jiného ovlivněn i kontextem, v němž jsou graf či tabulka uvedeny, měl by tento komplex dovedností být procvičován nejen v matematice, ale i v jiných vyučovacích předmětech. Přesto je většina výzkumných prací zaměřena na využití grafů a tabulek v matematice a mnohem méně pozornosti je věnováno práci s grafy a tabulkami v přírodovědných předmětech („science“). Naším cílem bylo otestovat úroveň dovedností převodu textové reprezentace dat do tabulky a grafu, a to v chemickém kontextu u českých žáků na konci základní školy a na konci gymnaziálního vzdělávání v chemii a pokusit se vyhodnotit odpovídající závěry. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0. ER -
KUBĚNOVÁ, Gabriela a Hana CÍDLOVÁ. Dovednost práce s grafy na základní škole a gymnáziu. Online. In Hana Cídlová (ed.). \textit{XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015.}. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s.~97-103. ISBN~978-80-210-7996-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015.
|