k 2015

Intergenerational learning in the workplace (DP)

VAŘEJKOVÁ, Zuzana

Základní údaje

Originální název

Intergenerational learning in the workplace (DP)

Název česky

Mezigenerační učení na pracovišti (DP)

Autoři

VAŘEJKOVÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary, 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Maďarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/15:00083939

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

mezigenerační učení; pracoviště; generace

Klíčová slova anglicky

intergenerational learning; workplace; generation

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 22. 3. 2016 14:47, Mgr. Marie Skřivanová

Anotace

V originále

The paper presents a dissertation research project which will focus on the workplace as a kind of environment where intergenerational learning is taking place – a kind of research neglected so far. The workplace has a considerable potential for this kind of learning by virtue of providing specific space and conditions. The findings are hoped to contribute to developing the knowledge base concerning intergenerational learning in the workplace and its still underdeveloped theory.

Česky

Předkládaný příspěvek představuje výzkumný záměr své disertační práce, ve které se chci zaměřit na prostředí pracoviště, v němž dochází k mezigeneračnímu učení, jež dosud stálo stranou patřičné pozornosti. Prostředí pracoviště má pro tento typ učení nezanedbatelný potenciál, jelikož vytváří specifický prostor a specifické podmínky. Zjištění přispěje k rozvoji poznatkové základny a teorie mezigeneračního učení na pracovišti, jež dosud není dostatečně rozvinuta.

Návaznosti

MUNI/A/1219/2014, interní kód MU
Název: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty