Intergenerational learning in the workplace (DP)
VAŘEJKOVÁ, Zuzana. Intergenerational learning in the workplace (DP). In ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Intergenerational learning in the workplace (DP) |
Název česky | Mezigenerační učení na pracovišti (DP) |
Autoři | VAŘEJKOVÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Maďarsko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/15:00083939 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | mezigenerační učení; pracoviště; generace |
Klíčová slova anglicky | intergenerational learning; workplace; generation |
Štítky | mzok, rivok |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 22. 3. 2016 14:47. |
Anotace |
---|
The paper presents a dissertation research project which will focus on the workplace as a kind of environment where intergenerational learning is taking place – a kind of research neglected so far. The workplace has a considerable potential for this kind of learning by virtue of providing specific space and conditions. The findings are hoped to contribute to developing the knowledge base concerning intergenerational learning in the workplace and its still underdeveloped theory. |
Anotace česky |
---|
Předkládaný příspěvek představuje výzkumný záměr své disertační práce, ve které se chci zaměřit na prostředí pracoviště, v němž dochází k mezigeneračnímu učení, jež dosud stálo stranou patřičné pozornosti. Prostředí pracoviště má pro tento typ učení nezanedbatelný potenciál, jelikož vytváří specifický prostor a specifické podmínky. Zjištění přispěje k rozvoji poznatkové základny a teorie mezigeneračního učení na pracovišti, jež dosud není dostatečně rozvinuta. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1219/2014, interní kód MU | Název: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech |
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 15:24