MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ. Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia. In DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. 2015. ISBN 978-80-7509-321-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia
Název česky Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia
Název anglicky Benefits of the project education for students during studies at the faculty of education at Masaryk University
Autoři MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ.
Vydání DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7509-321-9
Klíčová slova česky chemie, integrovaná tematická výuka, papír, projektová výuka
Klíčová slova anglicky chemistry, integrated thematic teaching, paper, project education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Alžběta Málková, učo 324077. Změněno: 23. 9. 2015 12:47.
Anotace
Projektová metoda je plně založena na vnitřní motivaci a vztahu žáka k samotné činnosti. Žák sám vlastní vůlí usiluje o dosažení nějakého cíle. Právě ten dává projektu smysl, motivuje a řídí průběh práce. O tom, zda je projektová výuka vhodnou metodou či formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující příspěvek se zabývá projektovým vyučováním a jeho přínosem pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Úvod zahrnuje teoretická východiska, základní rysy projektové výuky, strukturu a popis činností realizovaného projektu „papír“. Dílčí části příspěvku zahrnují konkrétní stanovené cíle, které byly ověřovány pomocí dotazníkového šetření.
Anotace anglicky
Project method is fully based on intrinsic motivation and pupil´s relationship to the activity. Pupil himself seeks to achieve a target, which makes sense of the project, motivates and manages workflow. Whether it is the appropriate method or form of education, it could cause extensive discussions. The following article deals with project teaching and its benefits for students at the faculty of education at Masaryk University. The introduction includes the theoretical background, basic features of project-based learning, structure and description of activities implemented project "paper". Other parts of the paper include specific defined objectives which were verified through questionnaires.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:55