Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1311966, author = {Málková, Alžběta and Šindelková, Monika and Plucková, Irena}, booktitle = {DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015}, keywords = {chemistry, integrated thematic teaching, paper, project education}, language = {cze}, isbn = {978-80-7509-321-9}, title = {Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1311966 AU - Málková, Alžběta - Šindelková, Monika - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia SN - 9788075093219 KW - chemistry, integrated thematic teaching, paper, project education N2 - Projektová metoda je plně založena na vnitřní motivaci a vztahu žáka k samotné činnosti. Žák sám vlastní vůlí usiluje o dosažení nějakého cíle. Právě ten dává projektu smysl, motivuje a řídí průběh práce. O tom, zda je projektová výuka vhodnou metodou či formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující příspěvek se zabývá projektovým vyučováním a jeho přínosem pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Úvod zahrnuje teoretická východiska, základní rysy projektové výuky, strukturu a popis činností realizovaného projektu „papír“. Dílčí části příspěvku zahrnují konkrétní stanovené cíle, které byly ověřovány pomocí dotazníkového šetření. ER -
MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ. Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia. In \textit{DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015}. 2015. ISBN~978-80-7509-321-9.
|