k 2015

Škola na křižovatce aneb o poslání a funkcích jedné instituce

JANÍK, Tomáš

Základní údaje

Originální název

Škola na křižovatce aneb o poslání a funkcích jedné instituce

Autoři

Vydání

Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

reforma; typy reformy; aktéři, rizika

Klíčová slova anglicky

reform; types of reform; participant; risks
Změněno: 7. 3. 2016 14:09, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

Sdělení je vedeno snahou hledat orientaci v směřování školy, která se ocitá na reformní křižovatce. Příspěvek řeší koncepční otázky současné školy a diskutuje jejich možná řešení.

Návaznosti

GA15-05122S, projekt VaV
Název: Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy