k 2015

The Integration of Russian-speaking Pupils-foreigners at Czech School in Research

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

The Integration of Russian-speaking Pupils-foreigners at Czech School in Research

Název česky

Integrace ruskojazyčných žáků-cizinců v české škole ve výzkumu

Vydání

SGEM2015 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education, 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

edukace; ruskojazyčný žák-cizinec; integrace; výzkum; česká škola

Klíčová slova anglicky

education; pupils-foreigners; Russian-speaking pupil-foreigner; integration; research; Czech school

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 25. 9. 2015 13:36, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Education currently serves as a significant vehicle for socialization and acculturation based upon mutual interaction between teachers and students justified in terms of the teaching process. The education process comprises a number of factors. The research focuses on the issue of adaptation, education and integration of Russian-speaking pupils-foreigners studying at a Czech school and examines specific cultural, social and communication barriers that have arisen in including individuals from a different language background.

Česky

Edukace je v současnosti významným socializačním a akulturačním prostředkem, jež staví na vzájemné a pedagogicky odůvodněné interakci učitele a žáka. Do edukačního procesu vstupuje celá řada aspektů. Výzkum sleduje problematiku adaptace, edukace a integrace ruskojazyčných žáků-cizinců v české škole, reflektuje a zkoumá konkrétní kulturní, sociální a komunikační bariéry začleňování jedince z odlišného jazykového prostředí.

Přiložené soubory

1._Poster._Integration._Grenarova_Renee_sgem_social.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru