2015
The Integration of Russian-speaking Pupils-foreigners at Czech School in Research
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
The Integration of Russian-speaking Pupils-foreigners at Czech School in Research
Název česky
Integrace ruskojazyčných žáků-cizinců v české škole ve výzkumu
Autoři
Vydání
SGEM2015 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education, 2015
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
edukace; ruskojazyčný žák-cizinec; integrace; výzkum; česká škola
Klíčová slova anglicky
education; pupils-foreigners; Russian-speaking pupil-foreigner; integration; research; Czech school
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 25. 9. 2015 13:36, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Education currently serves as a significant vehicle for socialization and acculturation based upon mutual interaction between teachers and students justified in terms of the teaching process. The education process comprises a number of factors. The research focuses on the issue of adaptation, education and integration of Russian-speaking pupils-foreigners studying at a Czech school and examines specific cultural, social and communication barriers that have arisen in including individuals from a different language background.
Česky
Edukace je v současnosti významným socializačním a akulturačním prostředkem, jež staví na vzájemné a pedagogicky odůvodněné interakci učitele a žáka. Do edukačního procesu vstupuje celá řada aspektů. Výzkum sleduje problematiku adaptace, edukace a integrace ruskojazyčných žáků-cizinců v české škole, reflektuje a zkoumá konkrétní kulturní, sociální a komunikační bariéry začleňování jedince z odlišného jazykového prostředí.