2015
Collaborative teaching and learning in an interdisciplinary problem-based language course
NĚMCOVÁ, Hana, Eva ČOUPKOVÁ, Markéta KOVAŘÍKOVÁ, Robert HELÁN, Sbertoli GRACIELA et. al.Základní údaje
Originální název
Collaborative teaching and learning in an interdisciplinary problem-based language course
Název česky
Collaborative teaching and learning in an interdisciplinary problem-based language course
Autoři
NĚMCOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Eva ČOUPKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Markéta KOVAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Robert HELÁN (203 Česká republika, domácí), Sbertoli GRACIELA (578 Norsko) a James Edward THOMAS (36 Austrálie, domácí)
Vydání
Brno, 92 s. Muni Space Čítárna Masarykovy univerzity, 2015
Nakladatel
Muni Space
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14640/15:00084037
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-80-210-7606-8
Klíčová slova anglicky
Collaborative learning; ESP and Task/Problem Bases Approach; CLIL; Corpora; Authentic Materials
Změněno: 8. 4. 2016 15:11, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.
V originále
This publication is part of the Masaryk University Language Centre project" Innovation, Methodology and Quality of Language Education in the Tertiary Sphere in the Czech Republic." The publication details the experience of the authors with developing a specific course focusing on interdisciplinary collaboration, problem-based communication and critical thinking.
Česky
This publication is part of the Masaryk University Language Centre project" Innovation, Methodology and Quality of Language Education in the Tertiary Sphere in the Czech Republic." The publication details the experience of the authors with developing a specific course focusing on interdisciplinary collaboration, problem-based communication and critical thinking.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0233, interní kód MU |
|