D 2015

The Brand in Accounting and Economic Concepts - Comparison of the Czech and the International Approach

SEDLÁČEK, Jaroslav a Roman SKALICKÝ

Základní údaje

Originální název

The Brand in Accounting and Economic Concepts - Comparison of the Czech and the International Approach

Autoři

SEDLÁČEK, Jaroslav (203 Česká republika, domácí) a Roman SKALICKÝ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

12th. Brno, European Financial Systems 2015. Proceedings of the 12th International Scientific Conference. od s. 507-513, 7 s. 2015

Nakladatel

Masaryk University

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/15:00084073

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-7962-5

UT WoS

000370679200067

Klíčová slova anglicky

brand; trademark; enterprise name; accounting; revaluation; comparison
Změněno: 18. 3. 2016 12:39, Mgr. Bc. Hana Bohrnová, Ph.D.

Anotace

V originále

The enterprise name has for a business entity similar meaning to the brand (trademark). The current legislation allows standalone handling of the enterprise name. This paper compares the consequences of the usage of these branding instruments.

Návaznosti

MUNI/A/1127/2014, interní kód MU
Název: Analýza, tvorba a testování modelů oceňování finančních, zajišťovacích a investičních aktiv a jejich využití k predikci vzniku finančních krizí
Investor: Masarykova univerzita, Analýza, tvorba a testování modelů oceňování finančních, zajišťovacích a investičních aktiv a jejich využití k predikci vzniku finančních krizí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty