2015
The Brand in Accounting and Economic Concepts - Comparison of the Czech and the International Approach
SEDLÁČEK, Jaroslav a Roman SKALICKÝZákladní údaje
Originální název
The Brand in Accounting and Economic Concepts - Comparison of the Czech and the International Approach
Autoři
SEDLÁČEK, Jaroslav (203 Česká republika, domácí) a Roman SKALICKÝ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
12th. Brno, European Financial Systems 2015. Proceedings of the 12th International Scientific Conference. od s. 507-513, 7 s. 2015
Nakladatel
Masaryk University
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/15:00084073
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-7962-5
UT WoS
000370679200067
Klíčová slova anglicky
brand; trademark; enterprise name; accounting; revaluation; comparison
Změněno: 18. 3. 2016 12:39, Mgr. Bc. Hana Bohrnová, Ph.D.
Anotace
V originále
The enterprise name has for a business entity similar meaning to the brand (trademark). The current legislation allows standalone handling of the enterprise name. This paper compares the consequences of the usage of these branding instruments.
Návaznosti
MUNI/A/1127/2014, interní kód MU |
|