HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ. Příklad aplikace nové kultury vyučování a učení v primární škole. In Mezinárodní­ konference Kurikulárna reforma a perspektivy základnej školy, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příklad aplikace nové kultury vyučování a učení v primární škole
Název anglicky Example aplication of new culture of teaching and learning at primary school
Autoři HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ.
Vydání Mezinárodní­ konference Kurikulárna reforma a perspektivy základnej školy, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Nová (produktivní­) kultura vyučování­ a učení­; didaktický konstruktivismus; živý obraz; hermeneutická analýza textu; diskursivní­ interpretace děje
Klíčová slova anglicky New (productive) culture of teaching and learning; didactic constructivism; still pictures; hermeneutical text analysis; discursive interpretation of action
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 22. 3. 2016 09:50.
Anotace
Autorky uvedly příklad tvorby a strukturování­ obsahu výuky ve formě konstruktivisticky pojatých úloh. Opí­rají­ se o pojetí­ nové (produktivní) kultury vyučování­ a učení. Prezentovaly výsledky kvalitativní­ analýzy autorského výukového programu.
Anotace anglicky
Authors brings examples of creation and structuring content of education in constructive activities. They are based on a new concept (productive) culture of teaching and learning. Presented the results of a qualitative analysis of the author's educational program.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MUNázev: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 19:32