2015
Příklad aplikace nové kultury vyučování a učení v primární škole
HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁZákladní údaje
Originální název
Příklad aplikace nové kultury vyučování a učení v primární škole
Název anglicky
Example aplication of new culture of teaching and learning at primary school
Autoři
Vydání
Mezinárodní konference Kurikulárna reforma a perspektivy základnej školy, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Nová (produktivní) kultura vyučování a učení; didaktický konstruktivismus; živý obraz; hermeneutická analýza textu; diskursivní interpretace děje
Klíčová slova anglicky
New (productive) culture of teaching and learning; didactic constructivism; still pictures; hermeneutical text analysis; discursive interpretation of action
Změněno: 22. 3. 2016 09:50, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Autorky uvedly příklad tvorby a strukturování obsahu výuky ve formě konstruktivisticky pojatých úloh. Opírají se o pojetí nové (produktivní) kultury vyučování a učení. Prezentovaly výsledky kvalitativní analýzy autorského výukového programu.
Anglicky
Authors brings examples of creation and structuring content of education in constructive activities. They are based on a new concept (productive) culture of teaching and learning. Presented the results of a qualitative analysis of the author's educational program.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MU |
|