k 2015

Příklad aplikace nové kultury vyučování a učení v primární škole

HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ

Základní údaje

Originální název

Příklad aplikace nové kultury vyučování a učení v primární škole

Název anglicky

Example aplication of new culture of teaching and learning at primary school

Vydání

Mezinárodní­ konference Kurikulárna reforma a perspektivy základnej školy, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Nová (produktivní­) kultura vyučování­ a učení­; didaktický konstruktivismus; živý obraz; hermeneutická analýza textu; diskursivní­ interpretace děje

Klíčová slova anglicky

New (productive) culture of teaching and learning; didactic constructivism; still pictures; hermeneutical text analysis; discursive interpretation of action
Změněno: 22. 3. 2016 09:50, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Autorky uvedly příklad tvorby a strukturování­ obsahu výuky ve formě konstruktivisticky pojatých úloh. Opí­rají­ se o pojetí­ nové (produktivní) kultury vyučování­ a učení. Prezentovaly výsledky kvalitativní­ analýzy autorského výukového programu.

Anglicky

Authors brings examples of creation and structuring content of education in constructive activities. They are based on a new concept (productive) culture of teaching and learning. Presented the results of a qualitative analysis of the author's educational program.

Návaznosti

MUNI/A/1317/2014, interní kód MU
Název: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty