HORKÁ, Hana. Another concept of nature and culture in the education. In 2nd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Science and Arts SGEM 2015 - Conference Proceedings, Volume II, Education and Educational Research. 2015. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2015B12.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Another concept of nature and culture in the education
Název česky Koncept přírody a kultury ve vzdělávání
Autoři HORKÁ, Hana.
Vydání 2nd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Science and Arts SGEM 2015 - Conference Proceedings, Volume II, Education and Educational Research, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2015B12
Klíčová slova česky biofilní orientace vzdělávání; environmentální výchova; ekosociální teorie vzdělávání
Klíčová slova anglicky : biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 1. 3. 2016 09:38.
Anotace
Author characterized of the new orientation of education in comparison with the environmental approach. The biophile focus in education is treated as an ideological dimension to the curriculum, based on a different concept of nature and culture. It specified the conditions in the school education, with special emphasis on the work of teachers.
Anotace česky
Autorka charakterizovala novou orientaci vzdělávání v komparaci s environmentálním přístupem. Tzv. biofilní orientaci vzdělávání posuzuje jako ideovou dimenzi kurikula, založenou na jiném konceptu přírody a kultury. Konkretizovala ji v podmínkách školního vzdělávání se zvláštním zřetelem k práci učitele.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MUNázev: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 05:07