Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1313081, author = {Ševčík, Karel}, booktitle = {Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu: Sborník anotací z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 16. - 18. září 2015 v Plzni, 2015.}, keywords = {financial literacy; financial education; projected curriculum; educational standards}, language = {cze}, isbn = {978-80-261-0521-3}, title = {Analýza finanční gramotnosti v českém kurikulu a srovnání s koncepcemi vybraných zahraničních států}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1313081 AU - Ševčík, Karel PY - 2015 TI - Analýza finanční gramotnosti v českém kurikulu a srovnání s koncepcemi vybraných zahraničních států SN - 9788026105213 KW - financial literacy KW - financial education KW - projected curriculum KW - educational standards N2 - Spolu s neustále se rozvíjející světovou ekonomikou narůstá také finanční odpovědnost obyvatelstva. Jeho nedostatečná finanční gramotnost však může vést k chybným rozhodnutím v otázkách financí, která mohou vyústit ve vážné následky. Díky tomu je rozvíjení finanční gramotnosti prostřednictvím výuky celosvětově považováno za velice důležitý prvek ekonomické a finanční stability státu. Z tohoto důvodu byly jak v České, tak i v dalších zahraničních zemí, podniknuty kroky vedoucí k implementaci fenoménu finanční gramotnosti do projektovaného kurikula. Cílem našeho příspěvku je tedy zmapovat a srovnat koncepci finanční gramotnosti v projektovém kurikulu vybraných zemí. Naši pozornost soustředíme především na základní školy. ER -
ŠEVČÍK, Karel. Analýza finanční gramotnosti v českém kurikulu a srovnání s koncepcemi vybraných zahraničních států. In \textit{Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu: Sborník anotací z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 16. - 18. září 2015 v Plzni, 2015.}. 2015. ISBN~978-80-261-0521-3.
|