J 2014

Gamification in Knowledge Management Systems

ĎURINÍK, Michal

Základní údaje

Originální název

Gamification in Knowledge Management Systems

Autoři

ĎURINÍK, Michal (703 Slovensko, garant, domácí)

Vydání

Central European Journal of Management, Brno, Masarykova univerzita, 2014, 2336-2693

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/14:00084153

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

Gamification; knowledge management systems; KMS; knowledge management

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 3. 2022 13:04, Mgr. Jiří Poláček, Ph.D.

Anotace

V originále

While computer games are extremely immersing and engaging, many companies find their knowledge management systems (KMS) to be ignored by the employees. Gamification is a way of enhancing KMS with game design elements to increase user engagement, content creation and satisfaction. This paper discusses what gamification in KMS is, what are the game design elements to be used and how companies can benefit from implementing gamified KMS. Furthermore, this paper provides an overview of psychological mechanisms that drive the user behavior and attitudes when using gamified KMS.

Návaznosti

MUNI/A/0814/2013, interní kód MU
Název: Informační podpora znalostního managementu a hodnocení jejích přínosů se zaměřením na vybrané procesy podporující udržitelnou konkurenceschopnost podniků
Investor: Masarykova univerzita, Informační podpora znalostního managementu a hodnocení jejích přínosů se zaměřením na vybrané procesy podporující udržitelnou konkurenceschopnost podniků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty