RACEK, Oldřich, Tomáš ZEMAN, Viktor PRUŠA a Semerád PAVEL. Consumer Decision-Making of Football Fans in the Czech Republic. Studia Sportiva. Brno: FSPS MUNI Brno, 2015, roč. 1/2015, č. 1, s. 237-247. ISSN 1802-7679.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Consumer Decision-Making of Football Fans in the Czech Republic
Autoři RACEK, Oldřich (203 Česká republika, garant, domácí), Tomáš ZEMAN (203 Česká republika), Viktor PRUŠA (203 Česká republika, domácí) a Semerád PAVEL (203 Česká republika).
Vydání Studia Sportiva, Brno, FSPS MUNI Brno, 2015, 1802-7679.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/15:00084305
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky rozhodovací proces spotřebitele;preference; fanoušci; fotbal
Klíčová slova anglicky consumer decision-making; preference; fans; football
Štítky PS15-d037, rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D., učo 21302. Změněno: 3. 11. 2015 15:57.
Anotace
In the paper the results of a survey using questionnaires are presented. About 1600 football fans from the whole Czech Republic took part in the survey. The survey focused on identification of factors that decide, whether a fan visits a game of the highest football league in the Czech Republic or not. We present the first part of the survey in which preferences of fans in specific groups, segmented according to sex and age, are demonstrated.
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 14:50