Profesní přesvědčení ve škole : každý sám za sebe nebo všichni společně?
HLOUŠKOVÁ, Lenka. Profesní přesvědčení ve škole : každý sám za sebe nebo všichni společně? In Konference ČAPV 2015, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, 16.-18. 9. 2015, Plzeň. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Profesní přesvědčení ve škole : každý sám za sebe nebo všichni společně? |
Název anglicky | Teacher's beliefs in the school : everybody for himself/herself or all together? |
Autoři | HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Konference ČAPV 2015, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, 16.-18. 9. 2015, Plzeň, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/15:00084521 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | profesní přesvědčení učitelů; sdílená profesní přesvědčení; inkluzivní vzdělávání; kultura školy |
Klíčová slova anglicky | teacher's beliefs; shared beliefs; inclusive education; school culture |
Štítky | mzok, rivok |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 23. 3. 2016 11:18. |
Anotace |
---|
Vliv individuálních profesních přesvědčení učitelů na jejich pedagogickou práci je známý a z různých úhlů pohledu zkoumaný. Jak je tomu v případě sdílených přesvědčení? Na základě sekundární analýzy dat z polostrukturovaných rozhovorů a dotazníků získaných v rámci vícečetných případových studií základních škol představím, jaká přesvědčení o inkluzivním vzdělávání se na dvou základních školách sdílejí a jak sdílená či naopak individuální přesvědčení ovlivňují charakter kultury dané školy. |
Anotace anglicky |
---|
The influence of individual teacher´s beliefs towards their teaching is well known and from lots of points of view examined. What about the case of shared beliefs? I will present on the base of secondary analysis of data of semi-structured interviews and of questionnaires from multiple case study, which beliefs about inclusive education are shared by participants of selected basic schools and how shared and on the other hand individual beliefs affect the properties of culture at a given school. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU | Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace |
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 21:20