Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1317638, author = {Římánková, Anna}, booktitle = {XI. ročník mezinárodní konference. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 10.-11. 11. 2015, Olomouc}, keywords = {self-regulated learning and self-regulation skills; cheating; sex; high school pupils and students}, language = {cze}, title = {Autoregulace jako faktor ovlivňující míru frekvence podvádění žáků}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1317638 AU - Římánková, Anna PY - 2015 TI - Autoregulace jako faktor ovlivňující míru frekvence podvádění žáků KW - self-regulated learning and self-regulation skills KW - cheating KW - sex KW - high school pupils and students N2 - Pojem autoregulace se stává důležitým pedagogicko-psychologickým tématem a jednotlivé autoregulační dovednosti či kompetence se postupně zařazují mezi klíčové pojmy vzdělávacích záměrů. Vysoká míra autoregulace u žáků však nemusí mít ve školním prostředí čistě pozitivní důsledky, což ukazuje tento příspěvek. Přináší zjištění, že některé autoregulační dovednosti navyšují míru frekvence určitých druhů žákovského podvádění. U daných vlivů se také projevily jisté rozdíly mezi muži a ženami. Výsledky byly stanoveny na základě kvantitativního dotazníkového šetření provedeného na náhodně vybraném vzorku 346 studentů brněnských středních škol. Rozdělení autoregulace a podvádění na jednotlivé dimenze, které umožnilo detailnější prozkoumání vlivu mezi těmito proměnnými, proběhlo prostřednictvím faktorové analýzy. ER -
ŘÍMÁNKOVÁ, Anna. Autoregulace jako faktor ovlivňující míru frekvence podvádění žáků. In \textit{XI. ročník mezinárodní konference. Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 10.-11. 11. 2015, Olomouc}. 2015.
|