KLIMPLOVÁ, Lenka a Robert BARCIK. Flipping the Classroom in a Social science course ”Organization Theory”: Practical experience and assessment. In NGL2015: Next Generation Learning Conference. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Flipping the Classroom in a Social science course ”Organization Theory”: Practical experience and assessment
Autoři KLIMPLOVÁ, Lenka a Robert BARCIK.
Vydání NGL2015: Next Generation Learning Conference, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Švédsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky Flipped classroom; kombinová výuka; implementace; hodnocení
Klíčová slova anglicky Flipped classroom; blended learning; implementation; assessment
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Klimplová, Ph.D., M.A., učo 14402. Změněno: 22. 11. 2015 18:41.
Anotace
This conference contribution presented a project which implemented the Flipped Classroom teaching approach in the course Organization Theory with the aim to assess students’ learning facilitation and engagement and to reveal their studying patterns. Results are based on analysis of data from Youtube, a learning management platform Fronter and on students’ survey. Flipped Classroom learning/teaching appears to be an effective and efficient way of learning/teaching, both for students and for lecturers. This way of teaching definitely brings more time for interactions among students and between students and lecturers as well as for more personalised/individualized approach to students’ studying needs.
Anotace česky
Tento konferenční příspěvek představil projekt, který implementoval výukový přístup Flipped Classroom v kurzu Teorie organizace s cílem posoudit usnadnění učení se a zapojení studentů, dále bylo cílem odhalit jejich studijní vzorce. Výsledky jsou založeny na analýze dat z Youtube, z Learning Management platformy Fronter a na dotazování studentů. Flipped Classroom se jeví jako efektivní způsob učení / výuky, a to jak pro studenty, tak pro vyučující. Tento způsob výuky rozhodně přináší více času na interakce mezi studenty a mezi studenty a vyučujícími, tak i možnost individuálnějšího přístupu k potřebám studentů.
VytisknoutZobrazeno: 23. 8. 2024 14:33