2015
Flipping the Classroom in a Social science course ”Organization Theory”: Practical experience and assessment
KLIMPLOVÁ, Lenka a Robert BARCIKZákladní údaje
Originální název
Flipping the Classroom in a Social science course ”Organization Theory”: Practical experience and assessment
Autoři
KLIMPLOVÁ, Lenka a Robert BARCIK
Vydání
NGL2015: Next Generation Learning Conference, 2015
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Švédsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky
Flipped classroom; kombinová výuka; implementace; hodnocení
Klíčová slova anglicky
Flipped classroom; blended learning; implementation; assessment
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 22. 11. 2015 18:41, Mgr. Lenka Klimplová, Ph.D., M.A.
V originále
This conference contribution presented a project which implemented the Flipped Classroom teaching approach in the course Organization Theory with the aim to assess students’ learning facilitation and engagement and to reveal their studying patterns. Results are based on analysis of data from Youtube, a learning management platform Fronter and on students’ survey. Flipped Classroom learning/teaching appears to be an effective and efficient way of learning/teaching, both for students and for lecturers. This way of teaching definitely brings more time for interactions among students and between students and lecturers as well as for more personalised/individualized approach to students’ studying needs.
Česky
Tento konferenční příspěvek představil projekt, který implementoval výukový přístup Flipped Classroom v kurzu Teorie organizace s cílem posoudit usnadnění učení se a zapojení studentů, dále bylo cílem odhalit jejich studijní vzorce. Výsledky jsou založeny na analýze dat z Youtube, z Learning Management platformy Fronter a na dotazování studentů. Flipped Classroom se jeví jako efektivní způsob učení / výuky, a to jak pro studenty, tak pro vyučující. Tento způsob výuky rozhodně přináší více času na interakce mezi studenty a mezi studenty a vyučujícími, tak i možnost individuálnějšího přístupu k potřebám studentů.