k 2015

Flipping the Classroom in a Social science course ”Organization Theory”: Practical experience and assessment

KLIMPLOVÁ, Lenka a Robert BARCIK

Základní údaje

Originální název

Flipping the Classroom in a Social science course ”Organization Theory”: Practical experience and assessment

Autoři

KLIMPLOVÁ, Lenka a Robert BARCIK

Vydání

NGL2015: Next Generation Learning Conference, 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Švédsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova česky

Flipped classroom; kombinová výuka; implementace; hodnocení

Klíčová slova anglicky

Flipped classroom; blended learning; implementation; assessment

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 22. 11. 2015 18:41, Mgr. Lenka Klimplová, Ph.D., M.A.

Anotace

V originále

This conference contribution presented a project which implemented the Flipped Classroom teaching approach in the course Organization Theory with the aim to assess students’ learning facilitation and engagement and to reveal their studying patterns. Results are based on analysis of data from Youtube, a learning management platform Fronter and on students’ survey. Flipped Classroom learning/teaching appears to be an effective and efficient way of learning/teaching, both for students and for lecturers. This way of teaching definitely brings more time for interactions among students and between students and lecturers as well as for more personalised/individualized approach to students’ studying needs.

Česky

Tento konferenční příspěvek představil projekt, který implementoval výukový přístup Flipped Classroom v kurzu Teorie organizace s cílem posoudit usnadnění učení se a zapojení studentů, dále bylo cílem odhalit jejich studijní vzorce. Výsledky jsou založeny na analýze dat z Youtube, z Learning Management platformy Fronter a na dotazování studentů. Flipped Classroom se jeví jako efektivní způsob učení / výuky, a to jak pro studenty, tak pro vyučující. Tento způsob výuky rozhodně přináší více času na interakce mezi studenty a mezi studenty a vyučujícími, tak i možnost individuálnějšího přístupu k potřebám studentů.