OPATŘILOVÁ, Dagmar. Inclusive Education in the Czech Republic. In Erasmus teaching programme. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Inclusive Education in the Czech Republic |
Název česky | Inkluzivní vzdělávání v České republice |
Autoři | OPATŘILOVÁ, Dagmar. |
Vydání | Erasmus teaching programme, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Turecko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Inkluze, vzdělávání, žák s tělesným postižení, podpora, výzkum |
Klíčová slova anglicky | Inclusion, educational, pupil with physical disability, support, research |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 21. 3. 2016 10:44. |
Anotace |
---|
The theme focuses on inclusive education in the Czech Republic. It analyses the education of pupils with physical disabilities together with mainstream pupils within primary education from the point of view of teachers. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek prezentuje inkluzivní vzdělávání v podmínkách České republiky. analyzuje společné vzdělávání žáků s tělesným postižením s intaktní pupulací v základních školách z pohledu učitelů. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1169/2014, interní kód MU | Název: Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami |
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 10:44