HULEŠOVÁ, Martina. Testování ve výuce cizích jazyků. In přednáška. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Testování ve výuce cizích jazyků
Název česky Testování ve výuce cizích jazyků
Název anglicky Testing in the Foreign Language Teaching
Autoři HULEŠOVÁ, Martina.
Vydání přednáška, 2015.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky testování, validita, cizí jazyk, psaní testových úloh, konstrukce testu
Klíčová slova anglicky testing, validity, foreign language, item writing, test construction
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 9. 3. 2016 16:02.
Anotace
Přednáška o testování se bude zabývat pěti základními okruhy: 1. Základní pojmy a principy v testování; typy testů a různé pohledy na test; testovací techniky a metody hodnocení. Rozdíly mezi standardizovaným testem a školním testem. 2. Společný evropský referenční rámec pro jazyky a jak může být užitečný; proces vývoje testu; testové specifikace a specifikační tabulka; 3. Receptivní dovednosti – tipy, rady a problémy. 4. Produktivní dovednosti – tipy, rady a problémy. 5. Skórování, hodnoticí kritéria. Jednoduchá analýza a interpretace výsledků. Gramotnost v hodnocení a testování: proč ji potřebujeme?
Anotace česky
Přednáška o testování se bude zabývat pěti základními okruhy: 1. Základní pojmy a principy v testování; typy testů a různé pohledy na test; testovací techniky a metody hodnocení. Rozdíly mezi standardizovaným testem a školním testem. 2. Společný evropský referenční rámec pro jazyky a jak může být užitečný; proces vývoje testu; testové specifikace a specifikační tabulka; 3. Receptivní dovednosti – tipy, rady a problémy. 4. Produktivní dovednosti – tipy, rady a problémy. 5. Skórování, hodnoticí kritéria. Jednoduchá analýza a interpretace výsledků. Gramotnost v hodnocení a testování: proč ji potřebujeme?
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 22:01