2015
Způsoby využívání digitálních technologií vysokoškolskými studenty
STAUDKOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Způsoby využívání digitálních technologií vysokoškolskými studenty
Název anglicky
Ways of using digital technology in learning of university students
Autoři
STAUDKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Pedagogika, Praha, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2015, 0031-3815
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00085367
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
digital technology; learning in higher education; didactic functions; learning process; self-directed learning
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2016 16:42, Mgr. Marie Skřivanová
V originále
Studie se věnuje způsobům využívání digitálních technologií ve vysokoškolském vzdělávání. Prostřednictvím kvalitativního výzkumného šetření hledá odpověď na otázku, jak jsou v současné době využívány digitální technologie v běžné studijní praxi. Pozornost je zaměřena na regulační pozadí způsobů využívání digitálních technologií, především v jejich dominantní didaktické funkci "nosič obsahu".
Anglicky
This article examines the ways of using digital technology in higher education. By applying the means of qualitative research it provides answers to questions concerned with actual usage of digital technology in common learning experience. The research is focused on the regulation background of employing digital technology, specifically in its dominant didactic function described as the "content medium".
Návaznosti
MUNI/A/1219/2014, interní kód MU |
| ||
MUNI/21/STA/2014, interní kód MU |
|