2015
CAD a vizualizace ve výuce technické grafiky
HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK a Martin KUČERAZákladní údaje
Originální název
CAD a vizualizace ve výuce technické grafiky
Název anglicky
CAD and visualization in teaching technical graphic
Autoři
HODIS, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí) a Martin KUČERA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, XXXIII International Colloquium on the Management of Educational Process, od s. 1-7, 7 s. 2015
Nakladatel
Univerzita obrany
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00085438
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7231-995-4
Klíčová slova česky
CAD; technické vzdělávání, základní škola
Klíčová slova anglicky
CAD; technical education; primary school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2016 10:15, Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
V originále
Vědecká studie se zabývá vzděláváním učitelů technické a informační výchovy MU - PedF Brno v oblasti 2D a 3D CAD. Počítačová podpora konstruování nabízí zajímavé nástroje nejen pro oblast technického kreslení, ale i jako nástroj vhodný k vizualizaci navrženého výrobku. V předložené studii jsou porovnány 3 konkrétní programy (progeCAD, Autodesk Inventor a SketchUp) v odborné výuce k přípravě učitelů pro ZŠ. Součástí studie je i dotazníkové šetření týkající se této problematiky mezi učiteli působícími na ZŠ.
Anglicky
The contribution deals with teacher training technical education and information MU - PedF Brno in 2D and 3D CAD. Computer Aided Design offers an interesting tool not only for technical drawing, but also as a tool suitable for visualization designed product. In the present study compares three specific programs (progeCAD, Autodesk Inventor and SketchUp) in education to prepare teachers for primary schools. The study is a survey on this issue among teachers teaching at primary schools.