2015
Figurative Language and Imagery as Tools of Persuasion in Destination Advertising : Conceptual Discourse Analysis
KRATOCHVÍLOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Figurative Language and Imagery as Tools of Persuasion in Destination Advertising : Conceptual Discourse Analysis
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
10th Brno International Conference of English, American and Canadian Studies, The Department of English and American Studies, Masaryk University and The Czech Association for the Study of English (CZASE), 5.-7. 2. 2015, Brno, 2015
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
60203 Linguistics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00085498
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-210-7690-7
Klíčová slova česky
figurativní jazyk; jazyková obraznost; reklama; analýza diskurzu
Klíčová slova anglicky
figurative language; imagery; advertising; discourse analysis
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 2. 2018 20:26, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
V originále
The presentation explores the instances of figurative language and imagery in printed destination advertisements. Using the methodology of conceptual discourse analysis, the presentation explains how selected language phenomena contribute to the act of persuasion.
Česky
Tato prezentace se zabývá figurativním jazykem a jazykovou obrazností v tištěné reklamě turistických destinací. Na základě konceptuální analýzy diskurzu vysvětluje, jak vybrané jazykové jevy přispívají k aktu přesvědčení.
Návaznosti
MUNI/A/1246/2014, interní kód MU |
|