a 2015

Figurative Language and Imagery as Tools of Persuasion in Destination Advertising : Conceptual Discourse Analysis

KRATOCHVÍLOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Figurative Language and Imagery as Tools of Persuasion in Destination Advertising : Conceptual Discourse Analysis

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

10th Brno International Conference of English, American and Canadian Studies, The Department of English and American Studies, Masaryk University and The Czech Association for the Study of English (CZASE), 5.-7. 2. 2015, Brno, 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

60203 Linguistics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/15:00085498

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-210-7690-7

Klíčová slova česky

figurativní jazyk; jazyková obraznost; reklama; analýza diskurzu

Klíčová slova anglicky

figurative language; imagery; advertising; discourse analysis

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 2. 2018 20:26, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.

Anotace

V originále

The presentation explores the instances of figurative language and imagery in printed destination advertisements. Using the methodology of conceptual discourse analysis, the presentation explains how selected language phenomena contribute to the act of persuasion.

Česky

Tato prezentace se zabývá figurativním jazykem a jazykovou obrazností v tištěné reklamě turistických destinací. Na základě konceptuální analýzy diskurzu vysvětluje, jak vybrané jazykové jevy přispívají k aktu přesvědčení.

Návaznosti

MUNI/A/1246/2014, interní kód MU
Název: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu III (Akronym: NDALLR3)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu III, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty