Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1322604, author = {Vlčková, Kateřina and Pešková, Karolína and Uličná, Klára and Janík, Miroslav and Švejdíková, Kateřina}, address = {Brno}, keywords = {learner strategies; language use strategies; strategy sequences; strategy clusters; language skills; language tasks; achievement in language tasks; English as a foreign language}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7574-0}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/826}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 1322604 AU - Vlčková, Kateřina - Pešková, Karolína - Uličná, Klára - Janík, Miroslav - Švejdíková, Kateřina PY - 2014 TI - Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 41 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075740 KW - learner strategies KW - language use strategies KW - strategy sequences KW - strategy clusters KW - language skills KW - language tasks KW - achievement in language tasks KW - English as a foreign language UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/826 L2 - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/826 N2 - Monografie prezentuje výsledky výzkumu žákovských strategií (především strategií užívání jazyka) uplatňovaných při učení se angličtině jako cizímu jazyku na konci základního vzdělávání. Žáky deklarované používání strategií je dáno do souvislosti s indikátory jejich vzdělávacích výsledků, jako jsou skóre z úloh KET na úrovni A2 či známka z anglického jazyka. Strategie a úspěšnost řešení úloh jsou zkoumány u řečových dovedností čtení, poslech, mluvení a psaní a v kontextu dalších proměnných, jako jsou učební a výkonová motivace, styly učení či podpora strategií učitelem. Smíšený výzkum kombinuje dotazníky, didaktický test a volné písemné výpovědi žáků o používaných strategiích při řešení úloh. Výzkumný vzorek zahrnuje 462 žáků 9. ročníku z 16 škol náhodného výběru v Jihomoravském kraji. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina, Karolína PEŠKOVÁ, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ. \textit{Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti}. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 474 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 41. ISBN~978-80-210-7574-0.
|