HLAVICA, Michal. Modelové řešení archeologické prezentace produktem. Online. In e-learningová podpora kurzu. Masarykova univerzita, 2014, 10 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Modelové řešení archeologické prezentace produktem
Název anglicky Model Solution of Archaeological Presentation by Product
Autoři HLAVICA, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání e-learningová podpora kurzu, 10 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Archeologie, antropologie, etnologie
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Kurz na elf.phil.muni.cz
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00085624
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky popularizace; týmový management; public relations
Klíčová slova anglicky popularization; team management; public relations
Štítky archeologie, popularizace vědy, public relations, rivok, týmový management
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 1. 4. 2016 17:11.
Anotace
Získání schopnosti seberealizace, úspěšného vývoje a prezentace pomocí vytvářeného produktu pro odbornou či laickou veřejnost (např. desková hra, komiks, interaktivní výuková webová aplikace, film, audiovizuální výstup pro základní školy, interaktivní turistický průvodce, atd.). Meze kreativitě se nekladou, jedinou podmínkou je spojitost s oborem archeologie. V průběhu vyhledávání vhodné poptávky po produktu, který bude mít dostatečný potenciál úspěšnosti ve vybrané cílové skupině, vývoje, realizace a prezentace, si studenti osvojí a rozvinou schopnosti a zkušenosti efektivního řešení problémů, kreativity, ICT znalostí, spolupráce v realizačním týmu, konkurenceschopnosti ve sféře produktové strategie, práce na projektu a prezentace. Všechny zmíněné schopnosti a zkušenosti přesahují sféru oborového zaměření a napomáhají tak v širším uplatnění na trhu práce.
Anotace anglicky
Attaining the ability of self-realization, successful development and presentation through a product in the making for both professional and lay public (e.g. interactive educational web application, audio-visual performance for primary schools, interactive tourist guide, board game, etc.). There are no limits to creativeness – the only condition is connection to the field of archaeology. In the course of searching for a suitable demand for a product that will have sufficient potential of success rate in the selected target audience, and in the course of development, realization and presentation students will embrace and develop abilities and experience of effective problem solving, of creativeness, ICT knowledge, co-operation in implementation team, competitiveness in the area of product strategy, working on the project and presenting. All the abilities in question exceed the area of professional focus and thus improve chances to succeed in the labour market.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0230, interní kód MUNázev: Inovace výuky archeologie a muzeologie pro praxi v kontextu mezioborové a mezinárodní spolupráce
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace výuky archeologie a muzeologie pro praxi v kontextu mezioborové a mezinárodní spolupráce, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:31