Modelové řešení archeologické prezentace produktem
HLAVICA, Michal. Modelové řešení archeologické prezentace produktem. Online. In e-learningová podpora kurzu. Masarykova univerzita, 2014, 10 s. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Modelové řešení archeologické prezentace produktem |
Název anglicky | Model Solution of Archaeological Presentation by Product |
Autoři | HLAVICA, Michal (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | e-learningová podpora kurzu, 10 s. 2014. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích) |
Obor | Archeologie, antropologie, etnologie |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | elektronická verze "online" |
WWW | Kurz na elf.phil.muni.cz |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/14:00085624 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | popularizace; týmový management; public relations |
Klíčová slova anglicky | popularization; team management; public relations |
Štítky | archeologie, popularizace vědy, public relations, rivok, týmový management |
Změnil | Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 1. 4. 2016 17:11. |
Anotace |
---|
Získání schopnosti seberealizace, úspěšného vývoje a prezentace pomocí vytvářeného produktu pro odbornou či laickou veřejnost (např. desková hra, komiks, interaktivní výuková webová aplikace, film, audiovizuální výstup pro základní školy, interaktivní turistický průvodce, atd.). Meze kreativitě se nekladou, jedinou podmínkou je spojitost s oborem archeologie. V průběhu vyhledávání vhodné poptávky po produktu, který bude mít dostatečný potenciál úspěšnosti ve vybrané cílové skupině, vývoje, realizace a prezentace, si studenti osvojí a rozvinou schopnosti a zkušenosti efektivního řešení problémů, kreativity, ICT znalostí, spolupráce v realizačním týmu, konkurenceschopnosti ve sféře produktové strategie, práce na projektu a prezentace. Všechny zmíněné schopnosti a zkušenosti přesahují sféru oborového zaměření a napomáhají tak v širším uplatnění na trhu práce. |
Anotace anglicky |
---|
Attaining the ability of self-realization, successful development and presentation through a product in the making for both professional and lay public (e.g. interactive educational web application, audio-visual performance for primary schools, interactive tourist guide, board game, etc.). There are no limits to creativeness – the only condition is connection to the field of archaeology. In the course of searching for a suitable demand for a product that will have sufficient potential of success rate in the selected target audience, and in the course of development, realization and presentation students will embrace and develop abilities and experience of effective problem solving, of creativeness, ICT knowledge, co-operation in implementation team, competitiveness in the area of product strategy, working on the project and presenting. All the abilities in question exceed the area of professional focus and thus improve chances to succeed in the labour market. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/2.2.00/28.0230, interní kód MU | Název: Inovace výuky archeologie a muzeologie pro praxi v kontextu mezioborové a mezinárodní spolupráce |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace výuky archeologie a muzeologie pro praxi v kontextu mezioborové a mezinárodní spolupráce, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 2. 10. 2024 01:24