VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK. Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process? In R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Austria: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, s. 232-235. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13140/RG.2.1.2977.3685.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process?
Autoři VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Austria, R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, od s. 232-235, 4 s. 2015.
Nakladatel Pädagogische Hochschule Niederösterreich
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00085627
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.1.2977.3685
Klíčová slova anglicky Downtime learning; Mobile technologies; Smartphone; Learning process
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 5. 5. 2016 11:21.
Anotace
Contemporary mobile technologies and changing behavior of human society, increasingly dependent on the Internet connection, open the question whether it is not necessary to offer new teaching methods. Smartphones or tablets enable us to support learning process outside the school in the student´s downtime. The research study gives us basic elements and orientation of the downtime learning.
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 15:30