KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Monika TANNENBERGEROVÁ, Olga KUSÁ a Jiří HAVEL. Inkluze v teorii a praxi. Online. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluze v teorii a praxi
Název česky Inkluze v teorii a praxi
Název anglicky Inclusion in Theory and Practice
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Monika TANNENBERGEROVÁ, Olga KUSÁ a Jiří HAVEL.
Vydání 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; inkluzivní škola; podmínky inkluzivního vzdělávání; kvalita inkluzivní školy; hodnocení žáků;
Klíčová slova anglicky inclusive education; inclusive school; the conditions of inclusive education; quality of inclusive school;pupil assessment
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 14. 6. 2016 15:11.
Anotace
V učebních textech je představena problematika inkluze po teoretické i praktické stránce. Publikace obsahuje stěžejní témata související s kvalitou inkluzivní školy s odkazy na legislativu, příklady praxe a databázi inkluzivních škol.
Anotace anglicky
Presented methodics describes potentialities of an implementation of inclusive approaches to the training of future teachers at faculties of education in the Czech Republic. It introduces examples of existing models of inclusive education at faculties of education and offers for discussion a proposition of a general concept concerning possible heading of faculties of education related to the issues of preparing future teachers for inclusive education.
Návaznosti
MUNI/FR/1356/2014, interní kód MUNázev: Inkluzivní praxe a novinky v pedagogické diagnostice na podporu rozvoje kompetencí studentů pro inkluzivní vzdělávání (Akronym: Podpora kompetencí studentů k inkluzi)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní praxe a novinky v pedagogické diagnostice na podporu rozvoje kompetencí studentů pro inkluzivní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:16