2015
Inkluze v teorii a praxi
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Monika TANNENBERGEROVÁ, Olga KUSÁ a Jiří HAVELZákladní údaje
Originální název
Inkluze v teorii a praxi
Název česky
Inkluze v teorii a praxi
Název anglicky
Inclusion in Theory and Practice
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Monika TANNENBERGEROVÁ, Olga KUSÁ a Jiří HAVEL
Vydání
2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; inkluzivní škola; podmínky inkluzivního vzdělávání; kvalita inkluzivní školy; hodnocení žáků;
Klíčová slova anglicky
inclusive education; inclusive school; the conditions of inclusive education; quality of inclusive school;pupil assessment
Změněno: 14. 6. 2016 15:11, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
V učebních textech je představena problematika inkluze po teoretické i praktické stránce. Publikace obsahuje stěžejní témata související s kvalitou inkluzivní školy s odkazy na legislativu, příklady praxe a databázi inkluzivních škol.
Anglicky
Presented methodics describes potentialities of an implementation of inclusive approaches to the training of future teachers at faculties of education in the Czech Republic. It introduces examples of existing models of inclusive education at faculties of education and offers for discussion a proposition of a general concept concerning possible heading of faculties of education related to the issues of preparing future teachers for inclusive education.
Návaznosti
MUNI/FR/1356/2014, interní kód MU |
|