c 2015

Inkluze v teorii a praxi

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Monika TANNENBERGEROVÁ, Olga KUSÁ a Jiří HAVEL

Základní údaje

Originální název

Inkluze v teorii a praxi

Název česky

Inkluze v teorii a praxi

Název anglicky

Inclusion in Theory and Practice

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Monika TANNENBERGEROVÁ, Olga KUSÁ a Jiří HAVEL

Vydání

2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; inkluzivní škola; podmínky inkluzivního vzdělávání; kvalita inkluzivní školy; hodnocení žáků;

Klíčová slova anglicky

inclusive education; inclusive school; the conditions of inclusive education; quality of inclusive school;pupil assessment
Změněno: 14. 6. 2016 15:11, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

V učebních textech je představena problematika inkluze po teoretické i praktické stránce. Publikace obsahuje stěžejní témata související s kvalitou inkluzivní školy s odkazy na legislativu, příklady praxe a databázi inkluzivních škol.

Anglicky

Presented methodics describes potentialities of an implementation of inclusive approaches to the training of future teachers at faculties of education in the Czech Republic. It introduces examples of existing models of inclusive education at faculties of education and offers for discussion a proposition of a general concept concerning possible heading of faculties of education related to the issues of preparing future teachers for inclusive education.

Návaznosti

MUNI/FR/1356/2014, interní kód MU
Název: Inkluzivní praxe a novinky v pedagogické diagnostice na podporu rozvoje kompetencí studentů pro inkluzivní vzdělávání (Akronym: Podpora kompetencí studentů k inkluzi)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní praxe a novinky v pedagogické diagnostice na podporu rozvoje kompetencí studentů pro inkluzivní vzdělávání