Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1323647, author = {Hovořáková, Ivana}, booktitle = {Vysokoškolské studium bez bariér}, keywords = {learning strategies; foreign language learning strategies; visually impaired; the blind; English language as a foreign language; case study}, language = {cze}, title = {Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1323647 AU - Hovořáková, Ivana PY - 2015 TI - Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu KW - learning strategies KW - foreign language learning strategies KW - visually impaired KW - the blind KW - English language as a foreign language KW - case study N2 - Strategie učení se cizímu jazyku patří k aktuálním didakticko-pedagogickým tématům. Vlčková je definuje jako soubory postupů používaných žáky k usnadnění získávání, zapamatování, znovu vybavení a používání informací v procesu učení (se) cizímu jazyku. Dosavadní výzkumy věnované strategiím učení se soustředily zejména na většinovou populaci. Poznatky o strategiích učení se cizímu jazyku v rámci speciálního vzdělávání jsou nedostatečné, v českém prostředí téměř nulové. Cílem tohoto příspěvku je nastínit potenciál strategií učení se cizímu jazyku a představit současný výzkum strategií učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka na českých vysokých školách. ER -
HOVOŘÁKOVÁ, Ivana. Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu. In \textit{Vysokoškolské studium bez bariér}. 2015.
|