2015
Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání
MAZÁČOVÁ, Pavlína a Marie INDRÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání
Název anglicky
Touch technology and inclusive aspects of education
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie INDRÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Tablet ve školní praxi, od s. 185-195, 11 s. 2015
Nakladatel
Flow
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00085779
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-88123-02-6
Klíčová slova česky
vzdělávání; pedagogika; didaktika; technologie; digitální gramotnost; informační gramotnost; inkluze; speciální vzdělávací potřeby; dotykové ICT; učitel; školní praxe
Klíčová slova anglicky
education; pedagogy; didactics; technology; digital literacy; information literacy; inclusion; special educational needs; Touch ICT; teacher; school practice
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2016 13:14, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Kapitola Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání z odborné monografie Tablet ve školní praxi reflektuje aktuální oblast pedagogiky a didaktiky. Odpovídá na otázku týkající se využívání dotykových ICT pro přípravu a vedení výuky heterogenní třídy s inkluzivními nároky. Kapitola prezentuje vhodné aplikace a nástroje dotykových ICT využitelné pro hendikepované žáky i pro žáky s poruchami učení.
Anglicky
Chapter Touch technology and inclusive education aspects of monographs Tablet school practice reflects the current pedagogy and didactics. It answers the question regarding the use of ICT touch for preparing and conducting teaching heterogeneous classes to inclusive demands. Chapter presents useful applications and tools touch ICT usable for disabled students and for students with learning disabilities.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MU |
|