JAGOŠOVÁ, Lucie. Psychologické aspekty muzejní edukace. Metodické centrum muzejní pedagogiky, 2015, 12 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Psychologické aspekty muzejní edukace
Název česky Psychologické aspekty muzejní edukace
Název anglicky Psychological aspects of museum education
Autoři JAGOŠOVÁ, Lucie.
Vydání 12 s. 2015.
Nakladatel Metodické centrum muzejní pedagogiky
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky muzejní edukace; muzejní psychologie; neuromuzeologie
Klíčová slova anglicky museum education; museum psychology; neuromuseology
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Jagošová, DiS., PhD., učo 56041. Změněno: 18. 2. 2016 12:37.
Anotace
Text se zaměřuje na klíčové psychologické aspekty, které pro vykonávání své profese ve vztahu k návštěvníkům, ostatním kolegům i sobě samému muzejní pedagog potřebuje teoreticky znát a prakticky ovládat. Cílem textu je poskytnout podněty k osvojení základních psychologických pojmů a jevů, zejména z oblasti pedagogické, vývojové a sociální psychologie a duševní hygieny. Text akcentuje přímou využitelnost poznatků do muzejně-pedagogické praxe.
Anotace anglicky
Paper aims to key psychological aspects necessary for professionals in museum education for their relation to museum audiences, colleagues and themselves, to know theoretically and use practically. Text provides key impulses in the field of applied psychological disciplines, especially in pedagogical, developmental, social and health psychology. Paper prefere the direct applicability of findings into museum educational practice.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 09:41