2015
Experiments in the Development of Gifted Students in Science
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Experiments in the Development of Gifted Students in Science
Název česky
Experimenty ve rozvoji přírodovědně nadaných žáků
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Wroclaw, Problemy dydaktyki fizyki, od s. 129-136, 8 s. Problemy dydaktyki fizyki, 3, 2015
Nakladatel
Centrum Edukacji Nauczycielskiej Uniwersytetu Wroclawskiego
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00086033
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-83-7977-153-0
Klíčová slova česky
rozvoj; nadání; experimenty; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
development; giftedness; experiments; science education.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:07, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
The chapter presents research results of main roles of experiments in the support of gifted students: identification, motivation, and development of giftedness. Design-based research is the appropriate research method for this research of intrinsic motivation and the development of giftedness by a use of IBSE.
Česky
Kapitola prezentuje výstupy výzkumu hlavních rolí experimentů v podpoře nadaných žáků: identifikaci, motivaci a rozvoj nadaných žáků. Konstrukční výzkum je vhodnou výzkumnou metodou pro tento výzkum vnitřní motivace a rozvoj nadání s využitím IBSE.