C 2015

Experiments in the Development of Gifted Students in Science

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Experiments in the Development of Gifted Students in Science

Název česky

Experimenty ve rozvoji přírodovědně nadaných žáků

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Wroclaw, Problemy dydaktyki fizyki, od s. 129-136, 8 s. Problemy dydaktyki fizyki, 3, 2015

Nakladatel

Centrum Edukacji Nauczycielskiej Uniwersytetu Wroclawskiego

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00086033

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-83-7977-153-0

Klíčová slova česky

rozvoj; nadání; experimenty; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

development; giftedness; experiments; science education.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:07, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

The chapter presents research results of main roles of experiments in the support of gifted students: identification, motivation, and development of giftedness. Design-based research is the appropriate research method for this research of intrinsic motivation and the development of giftedness by a use of IBSE.

Česky

Kapitola prezentuje výstupy výzkumu hlavních rolí experimentů v podpoře nadaných žáků: identifikaci, motivaci a rozvoj nadaných žáků. Konstrukční výzkum je vhodnou výzkumnou metodou pro tento výzkum vnitřní motivace a rozvoj nadání s využitím IBSE.