Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1331317, author = {Hovořáková, Ivana}, address = {Liberec}, edition = {1.}, editor = {Iveta Pospíšilová}, keywords = {learning strategies; language learning strategies; visually impaired; the blind; English language as a foreign language; case study}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Liberec}, isbn = {978-80-7494-228-0}, pages = {5-14}, publisher = {Technická univerzita v Liberci}, title = {Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1331317 AU - Hovořáková, Ivana PY - 2015 TI - Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu PB - Technická univerzita v Liberci CY - Liberec SN - 9788074942280 KW - learning strategies KW - language learning strategies KW - visually impaired KW - the blind KW - English language as a foreign language KW - case study N2 - Strategie učení se cizímu jazyku patří k aktuálním didakticko-pedagogickým tématům. Vlčková je definuje jako soubory postupů používaných žáky k usnadnění získávání, zapamatování, znovu vybavení a používání informací v procesu učení se cizímu jazyku. Dosavadní výzkumy věnované strategiím učení se soustředily zejména na většinovou populaci. Poznatky o strategiích učení se cizímu jazyku v rámci speciálního vzdělávání jsou nedostatečné, v českém prostředí téměř nulové. Cílem tohoto příspěvku je nastínit potenciál strategií učení se cizímu jazyku a představit současný výzkum strategií učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka na českých vysokých školách. ER -
HOVOŘÁKOVÁ, Ivana. \textit{Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu}. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2015, s.~5-14. ISBN~978-80-7494-228-0.
|