2015
Dvouleté dítě v předškolním vzdělávání
GRŮZOVÁ, Lucie a Zora SYSLOVÁZákladní údaje
Originální název
Dvouleté dítě v předškolním vzdělávání
Název anglicky
Two years old child in preschool education
Autoři
Vydání
Brno, 64 s. 2015
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8114-7
Klíčová slova česky
Vzdělávání; výchova; učení; hra; prostředí; modely vzdělávání; profesní kompetence učitele MŠ.
Klíčová slova anglicky
Education; upbringing; learning; play; environment; models of education; professional competence of kindergarten teacher.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2016 11:09, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Publikace zpracovává téma dvouletých dětí v předškolním vzdělávání z několika úhlů. Zabývá se teoretickými východisky psychologických a pedagogických pojmů souvisejících se vzděláváním dvouletých dětí jako výchova, vzdělávání, učení, hra a prostředí. Dále ukazuje vzdělávání dvouletých dětí v Evropě. Jedna z kapitol je věnována vývojovým specifikům dvouletých dětí. Předposlední kapitola se věnuje úpravě rámcového vzdělávacího programu pro dvouleté děti. Pozornost je věnována také učiteli pracujícímu s dvouletými dětmi. Publikace spojuje teorie s výsledky výzkumů souvisejících s dvouletými dětmi.
Anglicky
Publications brings the topic of two years old children in preschool education from several angles. It deals with the theoretical basis of psychological and pedagogical concepts related to the education of two years old children as education, upbringing, learning, play and environment. It shows education of two years old children in Europe. One chapter is devoted to the specifics of development of two years old children. The penultimate chapter deals with modifying the framework of preschool educational for two years old children. Attention is also paid to teachers to working with the two-years old children. The publication combines theory and research results related to the two-years old children.