2015
Ser´eznye izmeneniya v sposobnosti studentov ponimat´literaturnyj tekst i obuchenie russkoj literature kak inostrannoj
DOHNAL, JosefZákladní údaje
Originální název
Ser´eznye izmeneniya v sposobnosti studentov ponimat´literaturnyj tekst i obuchenie russkoj literature kak inostrannoj
Název česky
Významné změny ve schopnosti studentů rozumět literárnímu textu a výuka ruské literatury jako cizojazyčné
Název anglicky
Serious Changes in the Ability to Apprehend the Literary Texts and the Teaching of Russian Literature as a Foreign One
Autoři
DOHNAL, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. Sankt-Peterburg, Russkij jazyk i literatura v prostranstve mirovoj kul´tury. Materialy XIII kongressa MAPRJAL. Tom 15 - Napravlenie 14: Metodika prepodavaniya russkoj literatury" teoriya i praktika, od s. 26-31, 6 s. 2015
Nakladatel
MAPRJAL
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rusko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00086083
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-5-9906636-5-7
Klíčová slova česky
vizualizace; denotativní a konotativní přístup k literárnímu textu; interpretace
Klíčová slova anglicky
visualisation; connotative and denotative apprehension of literary text; interpretation
Štítky
Změněno: 11. 3. 2016 19:06, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Rassmatrivayutsya izmeneniya v prieme informatsii sovremennym chelovekom i snizhenie sposobnosti studentov ponimat´ literaturnyj tekst. Nazyvayutsya glavnye prichiny etogo yavleniya. Privodyatsya zadachi, kotorye stavyatsya pered prepodavatelem na urokakh po interpretatsii literaturnogo teksta.
Česky
Příspěvek se zabývá poklesem schopnosti studentů rozumět literárnímu textu. Jsou zmiňovány hlavní příčiny tohoto jevu i praxe výuky interpretace literárních textů.
Anglicky
The article deals with the changes in apprehending text by university students of Russian. The main causes of a superficial apprehension of texts are mentioned, then the praxis of the classes centered on interpretation of literary texts.