DOBROVOLNÁ, Alena. Interaktivní tabule v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ: dobrý sluha, nebo zlý pán? Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2015, roč. 140, č. 2, s. 29-33. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaktivní tabule v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ: dobrý sluha, nebo zlý pán?
Název česky Interaktivní tabule v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ: dobrý sluha, nebo zlý pán?
Název anglicky Interactive Whiteboard in English Lessons at Lower-secondary Schools: Good Servant or a Bad Master?
Autoři DOBROVOLNÁ, Alena.
Vydání Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2015, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Interaktivní tabule; učitel; žák; formy interakce; komunikace; komunikační aktivity; ústní interakce
Klíčová slova anglicky Interactive whiteboard; teacher; learner; forms of interaction; communication; communicative activities; oral interaction
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 9. 8. 2016 13:59.
Anotace
Článek přináší některé z výsledků disertačního výzkumu vyučování angličtiny s interaktivní tabulí na druhém stupni základních škol. Popisuje zejména zjištění týkající se organizace práce v hodině, ve které je toto médium využíváno, a s tím související příležitosti k procvičování komunikace a ústní interakce v cílovém jazyce.
Anotace anglicky
The article brings some of the results of the dissertation research in teaching English with an interactive whiteboard at lower-secondary schools. It mainly describes the findings about organization of classes in which this medium is being utilized and in connection with this issue opportunities for practicing communication and oral interaction are being dealt with.
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 17:52