2015
Využití výzkumu v poradenské praxi, aneb jak se rodí inovace poradenských služeb
HLOUŠKOVÁ, Lenka, Jitka FERDANOVÁ a Jana VESELÁZákladní údaje
Originální název
Využití výzkumu v poradenské praxi, aneb jak se rodí inovace poradenských služeb
Název anglicky
Using of research in counselling practise, how arise innovation in counselling
Autoři
HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Jitka FERDANOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana VESELÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Vzdělávání a výzkum v oblasti kariérového poradenství na vysokých školách, Euroguidance a FF MU, 19. 11. 2015, Brno, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00086119
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
vysokoškolské poradenství; inovace; potřeby studentů vysokých škol
Klíčová slova anglicky
counselling at college; innovation; needs of college students
Změněno: 23. 3. 2016 16:27, Mgr. Marie Skřivanová
V originále
Příspěvek si klade za cíl představit dílčí výstupy z kvalitativního výzkumného šetření potřeb vysokoškoláků provedeného mezi studenty Masarykovy univerzity, kteří využili služeb Kariérního nebo poradenského centra MU. Protože poradenské služby by měly reagovat na aktuální potřeby cílové skupiny, budeme věnovat pozornost dvěma typům potřeb, které jsme identifikovaly z výpovědí našich respondentů. Jedná se o potřeby nevyjadřované a vyjadřované, které vznikají v různých obdobích studia na vysoké škole. Popisem nevyjadřovaných a vyjadřovaných potřeb vymezíme prostor pro inovace poradenských služeb.
Anglicky
The aim of this paper is to present intermediate results of a qualitative research dealing with the needs of college students. The qaulitative research was realized by students of Masaryk university, who have used the services of the Career and Counselling Centre MU. Counseling services should be patterned on the needs of the target group. We concern with two types of needs that we identified from the statements of respondents.
Návaznosti
MUNI/A/1219/2014, interní kód MU |
|