D 2015

Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies

STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Daniel DONOVAL, Arpád KÓSA, Peter BENKO, Iveta ONDRÁSOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies

Název česky

Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies

Autoři

STUCHLÍKOVÁ, Ľubica (703 Slovensko, garant), Daniel DONOVAL (703 Slovensko), Arpád KÓSA (703 Slovensko), Peter BENKO (703 Slovensko), Iveta ONDRÁSOVÁ (703 Slovensko) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Danvers, 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications, od s. 349-355, 7 s. 2015

Nakladatel

IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00086137

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-1-4673-8534-3

UT WoS

000411334900057

Klíčová slova česky

příprava vysoce kvalifikovaných odborníků

Klíčová slova anglicky

training of highly qualified experts

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 3. 2018 13:43, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

This article deals with the issue of Key Enabling Technologies (KETs), representing a basis for innovative approaches shifting to a greener economy and Europe’s industrial modernisation. Requirements to prepare university graduates as highly skilled KETs professionals, is are becoming more and more important. Facing this challenge authors see the solution in effective application of ICT and new pedagogical approaches. This work was supported by the agency KEGA the Ministry of Education, Science, Research and Sport of the Slovak Republic for under Grant 020STU-4/2015 and by the Slovak Research and Development Agency under the contract No. SK-CZ-2013-0174.

Česky

Článek se zabývá problematikou Key Enabling Technologies (KETs), která představuje základ pro inovativní přístupy přechodu k ekologičtějšímu hospodářství a modernizaci průmyslu v Evropě. Požadavky na přípravu vysokoškolského vzdělávání vysoce kvalifikovaných odborníků klíčových technologií je a budou stále více důležité. Tváří v tvář této skutečnosti autoři vidí řešení v účinném uplatňování ICT a nových pedagogických přístupů.

Návaznosti

7AMB14SK203, projekt VaV
Název: Aspekty a faktory vedoucí k malému zájmu o studium technických oborů (Akronym: StuTech)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Aspekty a faktory vedoucí k malému zájmu o studium technických oborů