Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1332278, author = {Vlčková, Kateřina and Lojdová, Kateřina and Lukas, Josef and Mareš, Jan and Šalamounová, Zuzana and Kohoutek, Tomáš and Bradová, Jarmila and Ježek, Stanislav}, address = {Brno}, edition = {1}, keywords = {Power; power relations; student teacher; pregradual teacher education; teaching practice; lower secondary education; power bases; coercive power; legitimate power; referent power; reward power; expert power}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8096-6}, publisher = {Munipress}, title = {Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/800}, year = {2015} }
TY - BOOK ID - 1332278 AU - Vlčková, Kateřina - Lojdová, Kateřina - Lukas, Josef - Mareš, Jan - Šalamounová, Zuzana - Kohoutek, Tomáš - Bradová, Jarmila - Ježek, Stanislav PY - 2015 TI - Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství VL - verze 1 PB - Munipress CY - Brno SN - 9788021080966 KW - Power KW - power relations KW - student teacher KW - pregradual teacher education KW - teaching practice KW - lower secondary education KW - power bases KW - coercive power KW - legitimate power KW - referent power KW - reward power KW - expert power UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/800 L2 - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/800 N2 - Monografie prezentuje výsledky výzkumu ustavování a uspořádání mocenských vztahů ve výuce studentů učitelství, kteří se při své dlouhodobé praxi ocitají ve školních třídách coby nastávající učitelé. Autoři vycházejí z tradiční teorie relační moci Frenche a Ravena a na základě videonahrávek vyučovacích hodin, rozhovorů se studenty učitelství, jejich reflektivních deníků z praxí a dotazníkového šetření výuky studentů učitelství prostřednictvím výpovědí žáků popisují, jak studenti učitelství v interakci se žáky pracují s legitimní, donucovací, odměňovací, expertní a referenční mocí. Kniha představuje typické situace, s nimiž jsou studenti učitelství při své praxi konfrontováni, a může tak sloužit budoucím učitelům stejně jako těm, kdo je na tuto dráhu připravují. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. \textit{Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství}. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, 238 s. verze 1. ISBN~978-80-210-8096-6.
|